maandag 30 januari 2012

Big season coming up!

Een ontzettend nieuw en spannend seizoen komt eraan. En wat heeft iedereen er zin an! Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat we blij zijn dat we de gymzaal weer inmogen ipv thuis sit-ups, push-ups, crunches en andere fysiek onmogelijke oefeningen doen.

Het zit er dik in dat we nog net op tijd de afsluiting van het 2011 seizoen gaan meemaken. Coach / Boer Pieter heeft z'n best gedaan met datumprikker, dus daar komen we wel uit binnenkort. Laten we hopen dat het net zo'n maaltijd en feest gaat worden als het Heerendiner van onze Amsterdamse collega's van de Mokum Hawks. We hebben beslag weten te leggen op een aardig kiekje van het voorgerecht...

Geen BigO, wel een Big.

Om alvast een tikkeltje in de stemming te komen van het kampioensseizoen 2012 hebben we een leuk filmpje op JoeToep gevonden. Je kent ze wel.


Tot in de gymzaal heren. Je weet wel, om de 3e week op de donderdag en anders op de even weken op de zondag, tenzij het op een feestdag valt, dan namelijk wel op de voorgaande donderdag, als we dan al niet sowieso moeten trainen, want dan verplaatst de training automatisch naar de week erna.


--------------------------------------------------
Klik hier en ontvang het laatste DRIEmteam nieuws per email!

3 opmerkingen:

  1. In principe trainen Ted en ik gewoon weer in het Vondelpark...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterker nog, in principe hebben we al 1 keer in het vondelpark getraind!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan het bevestigen, ik was er ook bij.

    BeantwoordenVerwijderen